خانه سرای صنایع ابزار معرفی بهترین دستگاه‌های جوش

معرفی بهترین دستگاه‌های جوش

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
26 اردیهشت 1402 | 14:10
زمان مطالعه: 6 دقیقه

معرفی بهترین دستگاه‌های جوش

اهمیت نوع و کیفیت تجهیزات استفاده شده به ویژه در فرایندهای صنعتی همچون جوشکاری، بسیار زیاد است. فارغ از زمینه‌ای که شما در آن فعالیت می‌کنید، همواره کیفیت ابزار و تجهیزات مورد استفاده در خروجی کار نهایی تاثیرگذار خواهد بود. اگر این فعالیت در ارتباط با صنعت باشد نیز، اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. اگرچه کیفیت ابزار می‌تواند در خروجی موثر باشد، اما این موضوع در میان افراد بحث برانگیز شده است و کارشناسان در این زمینه نظرات متفاوتی را ارائه می‌کنند. با این تفاسیر، ما این مقاله را با عنوان «معرفی بهترین دستگاه‌های جوش» برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم؛ زیرا بر این باور هستیم که شناخت انواع دستگاه‌های جوش موجود در بازار برای داشتن یک خرید موفق لازم و حیاتی است.

بدیهی است که تمامی افراد در هنگام خرید، تمایل دارند تا با توجه به نیازها و میزان بودجه‌ی خود بتوانند بهترین دستگاه جوش را خریداری کنند. اگرچه بهترین دستگاه‌های جوش می‌توانند برای هر نوع استفاده‌ای متفاوت باشند.

یکی از بهترین مراکز برای تهیه و خرید دستگاه جوش، سایت اینسرا می باشد. برای داشتن آگاهی بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید. 

بهترین دستگاه جوش

همان‌طور که پیش‌تر بیان شد، می‌دانید که افراد نظر یکسانی در مورد اهمیت خرید بهترین دستگاه‌های جوش ندارند. شاید بهتر باشد در این زمینه بیشتر توضیح دهیم. از نظر برخی افراد این مهارت یک جوشکار است که در کیفیت نهایی کار تاثیرگذار خواهد بود و یک جوشکار موفق کسی است که بتواند با استفاده از دستگاه معمولی جوش نیز کار خود را کاملا تمیز و کامل انجام دهد. اگر شما نیز در پی افزایش مهارت خود در حرفه ی جوشکاری می باشید، مقاله"آموزش اصول و ترفندهای جوشکاری" را مطالعه نمائید.

 برخی دیگر بر این باور هستند که کیفیت دستگاه جوش نیز به اندازه‌ی مهارت جوشکار در خروجی موثر خواهد بود. اما از نظر برخی دیگر شناخت بهترین دستگاه‌های جوش عملا بی تاثیر است زیرا در هر مورد می‌توان ایرادی پیدا کرد و هر برند طرفداران و منتقدان خاص خود را دارد.

تلاش ما در این مقاله بر این است که بدون جانب‌داری از گروه و یا برند خاصی، بهترین دستگاه‌های جوش شناخته شده و موجود در بازار را برای شما عزیزان معرفی کنیم. فراموش نکنید که برندهای معرفی شده در این مقاله می‌توانند منتقدانی نیز داشته باشند اما این موضوع دلیلی برای بی کیفیت بودن دستگاه نمی‌باشد.

برندهای ایرانی امروزه در رقابت با شرکت‌های خارجی محصولات جوشکاری بسیار باکیفیتی را تولید و عرضه می‌کنند. از میان این برندها می‌توان به آروا، ایران ترانس و صبا الکتریک اشاره کرد. اگرچه دستگاه‌های جوش تولید شده توسط این شرکت‌ها در مقایسه با دستگاه‌های خارجی، هنوز راه درازی در پیش دارند، اما با توجه به قیمت پایین‌ترشان، عملکرد باکیفیت و مناسبی از خود نشان می‌دهند.

بهترین دستگاه جوش خارجی

بهترین دستگاه جوش خارجی

دستگاه‌های جوشکاری در سرتاسر کره‌ی زمین توسط شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی ساخته می‌شود. اگرچه داخلی یا خارجی بودن دستگاه جوش نمی‌تواند نشانی برای خوب یا بد بودن آن باشد، اما در هر گروه شناخت بهترین‌ها می‌تواند بسیار راه گشا باشد تا افراد بتوانند در هنگام خرید بهترین انتخاب را انجام دهند.

دستگاه جوش از برند لینکلن الکتریک

لینکلن الکتریک شرکتی است که در زمینه‌ی تولید دستگاه جوشکاری و سایر تجهیزات آن فعالیت می‌کند و تا کنون توانسته است رضایت کاربران خود را در سطح جهانی به خوبی به دست آورد. به گونه‌ای که این برند را می‌توان در میان بهترین دستگاه‌های جوش خارجی معرفی کرد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1985 آغاز کرده و در طی سال‌ها فعالیت خود همواره اقدامات خلاقانه و جدیدی برای تولید محصولات باکیفیت انجام داده است.

دستگاه جوش از برند میلر

اگر شما در زمینه‌ی جوشکاری فعالیت کرده باشید، حتما نام دستگاه میلر با لوگوی آبی رنگ آن به چشمتان خورده است. از میان بهترین دستگاه‌های جوش خارجی برند میلر توانسته جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی به دست آورد. این برند ساخت کشور آمریکا بوده و کیفیت بالای محصولات میلر همواره در میان جوشکاران قابل اتکا و معتبر می‌باشد. اگرچه برند میلر فعالیت خود را در سال 1929 آغاز کرد، اما به علت کیفیت بالای محصولات به سرعت مورد استقبال مشتریان در سطح جهانی قرار گرفت و امروزه یکی از بهترین دستگاه‌های جوش خارجی محسوب می‌شود.

دستگاه جوش از برند هوبارت

این برند نیز ریشه در کشور آمریکا دارد و به نوعی رقیب برند میلر محسوب می‌شود. شرکت هوبارت فعالیت خود را از سال 1917 با تولیدات گسترده لوازم مختلف همچون صندلی، کمپرسور و دینام آغاز کرد و اولین محصول خود در زمینه‌ی جوشکاری را در سال 1925 به بازار ارائه کرد و با تلاش بسیار توانست یکی از بهترین دستگاه‌های جوش خارجی را تولید کند.

بهترین اینورتر جوشکاری

برای آشنایی با بهتری اینورتر جوشکاری می‌توانید از برندهای معرفی شده در این مقاله که بهترین دستگاه‌های جوش را از آن خود کرده‌اند، اینورتر جوشکاری نیز خریداری کنید. البته که شرکتهای سازنده‌ی دستگاه‌های جوش به تولید انواع مختلفی از این دستگاه‌ها می‌پردازند و برای باقی ماندن در بالاتری سطح این بازار پررقابت، نیاز به دارا بودن طیف وسیعی از محصولات هستند.

اینورتر جوشکاری یکی از جدیدترین انواع دستگاه‌های جوش محسوب می‌شود که به علت مزایای بالایی که در مقایسه با دستگاه جوش معمولی دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. جهت آشنایی بهتر با بهترین اینورتر جوشکاری به برخی از ویژگی‌های آن اشاره خواهیم کرد.

  • دارای وزن پایین و ابعاد کوچک‌تر
  • مصرف انرژی پایین
  • قابلیت حمل
  • قدرت و بازدهی بالا
  • کاهش تولید صدا
  • عدم نیاز به توان بالا
  • دارا بودن امکان تنظیم برای جریان خروجی

تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا، اینورتر را انتخاب مناسبی برای انجام فرایندهای جوشکاری کرده است.

بهترین دستگاه جوش چینی

کشور چین در تولید تمامی محصولات، سهم بالایی در بازار تولید دارد. بر خلاف تصور عموم، برندهای چینی می‌توانند بسیار باکیفیت باشند که حتی در لیست بهترین‌ها نیز قرار بگیرند. در زمینه‌ی تولید دستگاه جوش نیز چینی‌ها بیکار ننشسته‌اند و از توانایی‌های خود استفاده‌ی بهینه کرده و برخی از بهترین برندهای بازار را به نام خود ثبت کرده‌اند.

برند رونیکس از کشورچین

رونیکس یکی از برندهای نام آشنا در تولید محصولات جوشکاری در کشور ما می‌باشد که ریشۀ چینی دارد. دستگاه‌های جوش رونیکس علاوه بر قیمت مناسب، دارای دوام و عملکرد بی‌نظیری هستند از همین رو مورد استقبال بسیار قرار گرفته‌اند.

برند ادون Edon از کشور چین

یکی دیگر از برندهای چینی که در ساخت دستگاه‌های جوش دست دارد، ادون است. با توجه به کیفیت مناسب این برند و قیمت مقرون به‌صرفه آن، در بازار ایران نیز تقاضا برای این دستگاه جوش بسیار زیاد است.

برند NEC از کشور چین

اگرچه این شرکت به نوعی چندملیتی محسوب می‌شود و در زمینه‌ی تولیدات قطعات مخابراتی و الکترونیکی نیز فعالیت می‌کند، اما دستگاه‌های جوش آن را نمی‌توان نادیده گرفت و می‌توان گفت که در لیست بهترین دستگاه‌های جوش چینی قرار می‌گیرد.

بهترین دستگاه جوش CO2

دستگاه جوش CO2 یکی از جدیدترین انواع دستگاه‌های جوش می‌باشد که در آن از گاز محافظ دی اکسید کربن و یا همان CO2 استفاده می‌شود. عمدتا از این دستگاه به دو روش آب خنک و هوا خنک استفاده می‌کنند که برای فرایندهای جوشکاری مستحکم و ظریف صنعتی کاربرد دارد. برای داشتن بهترین دستگاه جوش CO2 لازم است به ویژگی‌های دستگاه همچون میزان توان ورودی، شدت جریان مورد نیاز و نوع کار آن دقت کنید و سپس با در نظر گرفتن نیاز خود از خروجی کار، با مراجعه به بهترین برندهای تولید کننده‌ی دستگاه‌های جوش، دستگاه جوش CO2 مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

پرفروش‌ترین اینورتر جوشکاری

اگرچه اینورترهای جوشکاری می‌تواند دارای مدل‌های متفاوتی باشند که با توجه به ویژگی‌های آن برای استفاده‌های خاصی در مقیاس صنعتی و حتی خانگی تولید شده‌اند، اما می‌توان گفت صرف نظر از نوع برند و سایر ویژگی‌های اینورتر جوشکاری، پرفروش‌ترین آن دستگاه‌های جوش 200 آمپر صنعتی و حتی خانگی هستند. در این میان اینورترهای جوشکاری جیبی با توانایی 160 آمپر نیز به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند و امکان ذوب الکترود 2.5 به صورت کامل و مقطعی با آن وجود دارد.

بهترین و ارزان‌ترین دستگاه جوش اینورتر

همان‌طور که می‌دانید شرکتهای مختلف فعال در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های جوش ایرانی و خارجی برای باقی ماندن در بازار امروزی نیاز به تولید محصولات جدید و البته با کیفیت دارند. یکی دیگر از رموز موفقیت در جلب رضایت مشتریان، حفظ کیفیت لازم در دستگاه‌های جوش تولیدی به همراه قیمت مناسب است. قیمت، اهمیت بسیاری به ویژه در داخل کشور ایران دارد زیرا با روند افزایشی در قیمت دلار، خرید محصولات برای مردم تبدیل به بحران شده است. به همین سبب تقریبا می‌توان گفت امروزه بهترین دستگاه جوش اینورتر، دستگاهی است که علاوه بر کیفیت بالا، ارزان‌ترین قیمت را نیز داشته باشد. برای خرید بهترین و ارزان‌ترین دستگاه جوش اینورتر، میتوان موارد زیر را معرفی کرد.

با جستجو در سایت اینسرا می توانید هر یک از دستگاه های فوق را مشاهده و خرید نمائید.

بهترین دستگاه جوش خانگی

اگر شما از دسته افراد اهل فن هستید و تمایل دارید به انجام تعمیرات و ساخت و سازهای خانگی خود مشغول باشید، لازم است بدانید که بهترین دستگاه جوش خانگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. می‌دانید که دستگاه‌های جوش با توجه به توان مورد نیاز و تکنولوژی به کار رفته در ساختار آن‌ها دارای انواع مختلفی هستند تا بتوانند نیازهای مختلف در تمامی زمینه‌ها را پوشش بدهند. اما همه‌ی این دستگاه‌ها برای استفاده در جوشکاری خانگی مناسب نخواهد بود. به طور معمول در مناطق مسکونی شدت جریان دستگاه‌ها پایین است و فیوز بین 16 تا 26 آمپر شدت جریان مجاز دارد. در صورتی که از دستگاهی با آمپراژ مصرفی بالاتر استفاده گردد، فیوز می‌پرد. به همین سبب باید برای جوشکاری خانگی از دستگاه‌های مخصوص استفاده کرد که میزان جریان مصرفی پایین، اما راندمان بالایی دارند.

بهترین دستگاه جوش خانگی باید شدت جریان خروجی 90 تا 120 آمپر داشته باشد و همچنین امکان تنظیم این جریان در دستگاه وجود داشته باشد. الکترودهای 2 یا 2.5 نیز برای مصارف خانگی ایده‌آل خواهند بود.

با این تفاسیر می‌توان دستگاه جوش اینورتری الکترود (MMA) را بهترین انتخاب برای مصارف خانگی معرفی کرد. این دستگاه قابلیت تنظیم الکترود و آمپر خروجی را متناسب با برق خانگی ارائه می‌کند که می‌توان با توجه به ضخامت قطعات آن را تغییر داد. لازم به ذکر است  برای تهیه کلیه ملزومات جوشکاری می توانید به سرای جوش اینسرا سربزنید.

جمع‌بندی

در این مقاله که عنوان «معرفی بهترین دستگاه‌های جوش» خدمت شما عزیزان ارائه شد، به بررسی انواع برندهای تولید کننده‌ی دستگاه جوش ایرانی و خارجی پرداختیم. لازم به ذکر است که در تعیین بهترین دستگاه جوش، عوامل مختلفی دخیل هستند که می‌تواند در هر مورد متفاوت باشد.

پس توصیه می‌کنیم پیش از اقدام برای خرید دستگاه جوش مورد نظر خود، با یک متخصص مشورت کرده و پس از تعیین دقیق نیاز خود و میزان بودجه، خرید خود را نهایی کنید. امید است اطلاعات ارائه شده در این زمینه مفید بوده باشد. در آخر بیان این نکته ضروری است که می‌توانید تجهیزات ایمنی موردنیاز خود را، که از مهم‌ترین نکات در هنگام جوشکاری می‌باشند را از سرای ایمنی تهیه کنید.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه اینسرا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله اینترنتی اینسرا میباشد. © 2024 اینسرا بازار آنلاین | فروشگاه ساز اینترنتی